Riešenie pre Vás

 

Od roku 2006 pomáhame klientom s pohľadávkami. Veľmi skoro sme ale pochopili, že vymožené pohľadávky klientovi vytrhnú trň z päty, ale nevyriešia problém. Preto sme začali u klientov aplikovať rozsiahle zmeny za účelom predchádzať vzniku nevymožiteľných pohľadávok a tým skutočne klientom pomáhať. V súčasnosti máme za sebou viac ako 300 aplikovaných balíkov prevencie u spokojných klientov. Áno, keď sme eliminovali vznik nevymožiteľných pohľadávok, znížili počet ťažko vymožiteľných pohľadávok a skrátili proces vymáhania z niekoľkých rokov na pár mesiacov, mohli sme si skutočne povedať, že sme klientom pomohli. Kedy je vhodné aplikovať prevenciu?

 

 

Poznáte tieto odpovede?

 

Zavolajte mi neskôr, teraz lyžujem v Alpách…

Zaplatím Vám hneď ako mi zaplatí odberateľ…

Teraz skutočne nemám, musel som niečo vyplatiť…

Pokiaľ nepočkáte, tak nabudúce objednám inde…

 

Stretávate sa s takýmito výhovorkami denne? Riešenie je jednoduchšie ako sa môže na prvý pohľad zdať.

 

Vzhľadom na to, že robíme výlučne v B2B segmente, tak za prvé roky sme zozbierali väčšinu trikov a podvodov, ktoré neseriózny podnikatelia využívajú. Analyzovali sme stovky prípadov a naučili sme zákazníkov predchádzať problémom. Ponúkneme Vám 10 základných oporných prvkov Vášho podnikania, ktoré nevyriešia Vaše problémy, ale pomôžu Vám ich eliminovať už pred ich vznikom.

 

Kontaktujte nás a na osobnom stretnutí sa dozviete viac…

x